Psykososial støttetelefon - booking for ansatte
Virksomheten din har inngått en avtale med Avonova om at ansatte etter avtale kan ringe Avonovas psykososiale støttetelefontjeneste. Her får du snakke med kvalifisert helsepersonell.
Kriser som coronaepidemien kan føre med seg mange spørsmål og bekymringer. Det kan skape vanskelige situasjoner for den enkelte ansatte og dermed også for bedriften den jobber i.
Nå kan du som ansatt booke time for vår psykososiale støttetelefon for en 45 minutter samtale via telefon eller video.
Aktuelle temaer for støttesamtaler kan være:
Individuelle krisereaksjoner (uro, stress, angst, depresjoner, aggresjon, apati, familiære konflikter og utfordringer, endrete rutiner ift. skole og hjemmekontor, sosial isolasjon, permitteringer, nedbemanninger, m.m.)
håndtering av aktuell coronasituasjon
hvordan holde motet oppe
rutiner for virtuelt samarbeid
tidsledelse – hvordan få hverdagen til å gå opp med endrete arbeidsforhold – prioriteringer, balanse arbeid og familie under endrete betingelser
Brukerveiledning timebooking:
Klikk «Velg tjeneste»*
Klikk individoppfølging
Velg «Psykososial støttesamtale»
Velg behandler og ledig tid, eller klikk «Første ledig tid» og velg tidspunkt hvis du ikke har en preferanse for behandler.
Fyll inn informasjonsskjemaet med informasjonen som kreves
Klikk for å bestille timen