Til hovedinnhold

Psykososial støttetelefon - booking for ansatte

Bane Nor har inngått en avtale med Avonova om at ansatte etter avtale kan ringe Avonovas psykososiale støttetelefontjeneste.

Nå kan du som ansatt booke time for vår psykososiale støttetelefon for en 45 minutter samtale via telefon eller video. Bedriftshelsetjenesten har taushetsplikt.

Brukerveiledning timebooking:

  1. Klikk på "Bestill time her" under

  2. På bookingsiden må du først opprette en bruker eller logge deg inn om du har booket time hos oss før. I begge tilfeller må du klikke "login" og deretter følge stegene og fylle ut korrekt informasjon.

  3. Når du kommer til epost-adresse er det viktig at du legger inn din firma-epost. Dersom du ikke har firma-epost kan du sende en mail til kundesenteret vårt, så ordner de med bookingen for deg.

  4. Når du har fått logget inn kan du booke time, da er det viktig at du på valget "Sykehus/klinikk" velger "TLF/Digitalt".

  5. På valget "Gruppe" skal det stå "Individoppfølging", og "Behandling" skal det stå "Psykososial støttesamtale" (dvs ikke gjør endringer)

  6. Deretter finner en ledig behandler som du booker hos.