4.0.12 - 2020.06.25
Forbedring
Hendelser
- Rapport: Filter i rapportene huskes nå i samme innlogging, slik at man slipper å sette det på nytt ved navigering inn og ut av rapportresultater.
Innstillinger
- Kontoinnstillinger: Det er nå mulig å si at feks. kun lokasjon, og ikke Kategori, kan redigeres av bruker i skjema for Hendelser.
- Nyheter: Lagt til mulighet for å sende nyhet pr epost. Den kan dessverre ikke inneholde bilder.
Feilrettinger
Oppgaveliste
- Feil, som kunne gi rare tegn i setning som beskriver oppgave, er rettet.
Personal
- Ansattoversikt: En feil, som ga feilmelding "Uventet feil har oppstått", er rettet.
- Medarbeidersamtaler: En feil, som ga feilmelding "Uventet feil har oppstått", er rettet.
- Kompetanse: En feil, som ga feilmelding "Uventet feil har oppstått", er rettet.
- Fravær: En feil, som ga feilmelding "Uventet feil har oppstått", er rettet.
- Ferie: En feil, som ga feilmelding "Uventet feil har oppstått", er rettet.
Risikosenter
- Risikokriterier: En feil, som ga feilmelding "Uventet feil har oppstått", er rettet.
Hendelsesregister
- Handlingsplan: Det er rettet feil som forhindret publisering av enkelte tiltak i konsernløsninger.
- Handlingsplan/Vernerunde/Tilsynsrapport: Det er rettet flere sjeldne feil, som enten ga feilmelding "Uventet feil har oppstått", eller gjorde skjema mindre anvendelig.
- Vernerunde: Feil, som gjorde det mulig å skape tomme sjekkpunkter, er rettet.
Kartotek
- Kontakter: Feilmelding "Uventet feil har oppstått", som forekommer når man tar vekk "Primær" på en oppføring under "Kontaktinformasjon", er rettet.