3.0.30 - 2018.10.22
Forbedringer:
Personal
- Timer/Mine timer: Registreringsbildet har fått nytt design:
- Registrering uke-for-uke er byttet ut med registrering dag-for-dag
- Man registrerer nå fra og til tidspunkt. Tidspunkt kan strekke seg over til neste døgn.
- Notatfelt er nå tilgjengelig undere registrering av timer. Notater kommer også med i rapporter.
- Typefelt for timer har nå standardtyper. Hvis kunde ikke ønsker disse, kan de skrues av i fanen Timeføring i menypunktet Kontoinnstillinger.
- Alle nye timeregistreringer kan nå splittes. Det vil si man kan på den måten kan dele en registrering i to i stedet for å slette den og registrere på nytt.
Feilrettinger
Personal
- Fravær: Vi rettet en feil hvor utskrift av tomt fraværsskjema ga feilmelding.
- Fravær: Søylediagram for fraværsrapport fungerer som normalt igjen
- Kompetanse: Filteret for gyldig dato, tar nå kun med seg kompetanse med gyldighet i samme år som valgt år.
- Timer: Vi rettet en feil hvor timerapport viste periodetotaler selv når kun en måned var valgt.
Styrende dokumenter
- Instrukser: Utskrift av instrukser ga feilmelding. Dette er nå rettet.
- Instrukser: Publisering av instrukser kunne gi feilmelding. Dette er nå rettet.
- Instrukser: Publisering av instrukser til brukere med engelsk kunne gi feil varsling. Dette er rettet.
Kartotek
- Møter: Popup for sak er endret til å flyte bedre ved store registreringer slik at man hele tiden får kommet seg til funksjonsknapper i bunnen.
- Møter: Ved redigering av sak er "Ok" byttet med "Lagre". Man lagrer kun saken og ikke resterende skjema.
- Møter: En feil som førte til at skjemaer låste seg ved redigering av sak er nå rettet.
Rettigheter
- Vi har rettet feil hvor det ikke fungerte å knytte brukergruppe til brukere når man valgte å opprette bruker til "Alle" ansatte som manglet bruker.
Manualer
- Manualer: Rettet en feil som kunne gi feilmelding ved redigering av nye manualer.