3.0.29 - 2018.09.11
Forbedringer:
Personal
- Timer/Mine timer: Det er nå mulig å hente arbeidstimer fra arbeidsplan ved registrering.
- Timer/Mine timer: Delsummering kommer nå opp i rapporter for å vise antall timer av forskjellige timetyper i hver periode i rapport.
Feilrettinger
Enhetsinformasjon
- Målsetting og politikk: Rettet en rekke feil som gjorde at informasjon fra tidligere design ikke var synlig.
Personal
- Ferie: Rettet en feil hvor bruker som godkjenner ferie ikke fikk melding på skjermen om at varsling ble sendt ut til innmelder.
Hendelsesregister
- Handlingsplan: Mal på tiltak var koblet til avdelinger som ikke hørte til samme konto. Noe som gjorde tiltak usynlig for ansatte. Feilen er rettet.
- Hendelser: Det er nå ikke lenger mulig å legge til korrigerende tiltak på lukkede hendelser. Hendelsen må åpnes først.
Manualer
- Manualer: Rettet feil som gjorde at filer ikke oppdaterte seg riktig fra Kartotek > Dokumenter.
- Manualer: Rettet en feil som gjorde at man på underkonto i konsern ikke fikk opp bilder delt i manualer.