Prøv demo gratis i 14 dager!
Du vil automatisk på tilsendt en link med tilgang til demo.
Prøv demo gratis i 14 dager!
Du vil automatisk på tilsendt en link med tilgang til demo.
Ønsker du hjelp med dine personaloppgaver og å bruke mindre tid på dette arbeidet? Vil du ha full kontroll på fraværsregistrering, ferieavvikling, overtid og arbeidsavtaler? Med Digital Personal får du alt dette. På PC, nettbrett og mobil. Enklere blir det ikke.
Digital Personal er et nettbasert personalsystem som gir deg oversikt over alle viktige deler av personal (HR) arbeidet, lar de ansatte medvirke og varsler når du må godkjenne registreringer de ansatte har gjort.
Du som leder trenger ingen system-kompetanse for å ta i bruk Digital Personal. Benytt korte enkle videosnutter, opplæring på telefon, video eller i fysisk møte er alt du trenger. Samtidig vil de ansatte kun forholde seg til enkle registreringer. Systemet kan settes opp for dere av en av våre konsulenter, slik at dere kan gå rett i gang med arbeidet.
Mange små og mellomstore bedrifter bruker unødvendig mye tid på ferieplanlegging og fraværsregistrering, de sliter også med mangelfull registrering. Ved hjelp av Digital Personal får du et verktøy som trygt ivaretar alle relevante områder av personalarbeidet.
Vår programvare for HMS, Personal og Personalhåndbok er en del av pakken Avonova Assist, en tjeneste skreddersydd for bedrifter med 5-50 ansatte.
Sentrale emner som fravær, ferie, arbeidsavtaler, medarbeidersamtaler, oppfølging av sykemeldte ansatte, overtidsregistrering og arbeidsplaner har brukervennlige menyer som bidrar effektivisering av arbeidet.
Digital Personal passer like godt for virksomheter med 1 ansatt, som for de med 200. Ekstra nyttig ser vi at Digital Personal er for små og mellomstore virksomheter uten egen HR-ressurs.
Våre 2000 kunder tilhører over 20 ulike bransjer; fra verksteder til frisører til bakere til eiendomsmeglere. Noen har kontoret som arbeidsplass, andre byggeplassen. Noen er private, andre offentlige.
Ønsker du et system som også kan kombineres med personalhåndbok og hms-dokumentasjon?
Det får du i Digital Personal. Viktig informasjon, rutiner og regler – vårt system gir skreddersydd informasjon når du og dine kolleger trenger den. Med begge moduler har du HMS- og personalarbeidet ditt samlet på en og samme plass.
Seniorrådgiver HMS Interaktiv
Terje har jobbet med HMS og Internkontroll siden 2000, kjenner de fleste bransjene veldig godt, og vet hvilke utfordringer de ulike selskapene står overfor innenfor HMS, kvalitet og personal. Ut i fra en god kartlegging vil bedriften få den riktige løsningen.
Salgs- og kundeansvarlig
Hardips hovedfokus er å gi alle kunder en effektiv, tilpasset løsning som løser utfordringene de har med HMS- og personalarbeidet.
HMS- og kunderådgiver
Lurer du på hvordan et HMS system og bedriftshelsetjeneste fungerer og kan jobbe sammen? Da er det bare å slå på tråden til Magnus for en hyggelig prat.
Salgs- og kundeansvarlig, Supportmedarbeider
Rikke jobber kombinert som salgsansvarlig og med support. Dette gir henne en unik innsikt i hvordan HMS Interaktiv kan bistå din organisasjon på best mulig måte.
Fyll ut feltene under, så tar vi raskt kontakt for en uforpliktende samtale om HMS Interaktiv